Back to overview
Best (regio Eindhoven) Nederland

Kom jij ons versterken en helpen met onze missie om zoveel mogelijk steden groener te maken? Het gesloten klimaatakkoord op mobiliteit is heel reëel en daarom zetten wij in op e-mobility. Wij ontwikkelen en leveren een revolutionair product: (snel)laders voor elektrische bussen, vrachtwagens en andere technisch hoogwaardige heavy-duty transport oplossingen.

In de rol van Service  & Maintenance Manager ben jij de drijvende kracht achter de Service & Maintenance afdeling en weet je van deze afdeling een positieve business case te maken. Jij zorgt dat onze klanten de meest optimale service geleverd krijgen. Dit doe je o.a. door contracten af te sluiten met klanten en installateurs. Je werkt hierbij nauw samen met het Service Operations Team en naar buiten toe interacteer je met managers en directors. Je rapporteert direct aan de CFO.


Wat ga je doen:

Allereerst help je met het ontwikkelen van onze lange termijnstrategie voor Service & Maintenance en zorg je voor de implementatie van commercieel interessante maintenance activiteiten voor onze geïnstalleerde laders. Jij bent in contact met bestaande en nieuwe klanten en, samen met de bedrijfsjurist en het salesteam, houd je je bezig met het offerte- en contractmanagement t.b.v. de service- en maintenanceactiviteiten. Proactief identificeer je nieuwe, ambitieuze service- en onderhoudsprogramma’s voor onze bestaande en nieuwe producten, ter uitbreiding van onze positie in de markt. En uiteraard stel je efficiënte en waarde toevoegende SLA’s en KPI’s op, in samenwerking met onze leveranciers en klanten. Je bent zeer gedreven in het continu verbeteren van processen en systemen en je bent in staat tijdig de benodigde aanpassingen in planningen, contracten en resources te identificeren.

Het resultaat: Jij weet hoe we als Heliox op het juiste moment het juiste service & maintenance product voor de juiste prijs kunnen bieden aan de klant én je weet dit intern goed over te brengen op de operatie.


Andere belangrijke onderdelen van deze rol:

  • Opbouwen en onderhouden van een relevant internationaal netwerk met contractors en met andere strategische partners (op C-level/managementlevel).
  • Verantwoordelijk voor het offerteproces voor service en maintenance contracten (samen met het salesteam).
  • Monitoren en follow-up geven aan servicecontracten t.b.v. tijdige afronding (SLA’s en KPI’s gedefinieerd en afgestemd).
  • Definiëren en implementeren van (nieuwe) prijsstrategieën en serviceproduct portfolio om de contractwaarde richting klanten te optimaliseren.
  • Definiëren en implementeren van (software) tooling en klanttevredenheids tooling, ter verbetering van de efficiency en kwaliteit van de serviceafdeling.

Dit bieden wij jou:

  • Een uitdagende en open omgeving waarin je jezelf continu kunt ontwikkelen.
  • Energie uit heerlijke, bonengemalen koffie.
  • Laptop en mobiele telefoon.
  • Salaris: €70.000,- tot €90.000,--bruto per jaar incl. 8% vakantiegeld op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Secundair: winstdeling en persoonlijke bonus (beide prestatie afhankelijk), pensioenregeling, flexibele werktijden, 31 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden, etc.
  • Vanwege onze internationale klantenkring, ben je bereid om regelmatig te reizen.
  • In de pauze wat (ont)spanning met een goed potje tafelvoetbal, of samen tosti’s maken. We gaan ook wel eens lekker buiten wandelen!

Dit ben jij:

Je werkt graag in een internationale, dynamische en snelgroeiende onderneming. Je beschikt over een goed analytisch denkvermogen en je hebt snel overzicht in een complexe technische keten. Je blinkt uit als het gaat om het uitdenken van een service- en onderhoudsstrategie en je bent prima in staat om je visie hierop over te brengen op anderen. Je stelt je verbindend en sensitief op, je hebt altijd de klant in het achterhoofd en signaleert en benut commerciële kansen. Met jouw klantgerichtheid, servicegerichtheid, commerciële instelling en ondernemerschap ben jij een stevige gesprekspartner voor klantmanagers en het management. Al deze ingrediënten maken dat jij doeltreffend en efficiënt naar het gewenste resultaat toewerkt.

En natuurlijk heb je passie voor het vak en kun je niet wachten om de wereld een stukje schoner te maken!


Dit staat op je cv:

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding richting Technische Bedrijfskunde of vergelijkbaar.
  • Je hebt 12-15 jaar werkervaring, liefst binnen een professionele, technische organisatie.
  • 5+ jaar ervaring als zijnde een gesprekspartner van management/directie vanuit een commercieel/technische rol.
  • 3+ jaar SLA-managementervaring binnen service en onderhoud.
  • Je spreekt en schijft vloeiend Nederlands en Engels. (Duits is een pré.)

N.B.: Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Wij bellen zelf als we derde partijen willen inschakelen.


---------------------------------------------------------

Krijg jij ook zoveel energie van deze job? SOLLICITEER!


Via de sollicitatiebutton

Geen cv bij de hand? Zet er dan je naam en telefoonnummer in en wij bellen je voor de rest van de informatie.

Nog vragen? Bel onze Corporate Recruiter Anne-Pauline Wessels 088-5016383


Ook Helioxer worden, maar toch liever een andere carrièrestap? Kijk dan vooral op onze carrièrepagina en volg ons op LinkedIn!https://www.linkedin.com/company/heliox-b.v./

---------------------------------------------------------

Meer over Heliox:

Heliox is een bedrijf dat enorm groeit! Drie jaar geleden waren we nog met 30 medewerkers, vandaag zijn we al met meer dan 100 Helioxers aan het werk en in 2020 verwachten we nog meer te groeien! Onze (snel)laad systemen zijn wereldwijd al in meer dan 20 landen geïnstalleerd. De afgelopen jaren hebben we 4x de prestigieuze FD Gazelle Award gewonnen voor snelst groeiende bedrijf in Nederland en in februari wonnen we de VDV award voor beste elektrisch laadinfrastructuur en daar zijn we trots op.

Door onze korte communicatielijnen en -processen realiseren we snelle doorlooptijden. Zo blijven we in staat om maatwerk te leveren in een kort tijdsbestek. We kennen nauwelijks hiërarchie: iedereen staat gelijk. Door de continue groei is de dynamiek groot, maar we houden altijd oog voor elkaar: we vertrouwen elkaar en kunnen altijd op elkaar terugvallen.

 

Sollicitatieformulier

Vul de onderstaande gegevens in om te sollicteren op deze vacature.

 

Voer je naam in
Voer een geldig telefoonnummer in
Voer een e-mailadres in
Voeg een geldige cv toe (.doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png)
Please fill in a message.

Deze website is beveligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn hierop van kracht.

Invalid Input